aspensjaffa

Alla inlägg den 13 november 2011

Av aspen - 13 november 2011 20:38

hejsan alla läsare!

idag var jag i stallet nästan hela dan :) tränade för anika det var gätte kul! fast när vi skulle hoppa en liknande kombination då madicken som jag red tog världens skutt och jag flög men jag landade på halsen och sen var det nästa hinder och jag lyckas på något vis ta mig upp i sadeln igen men fick inte tag på ena stigbygeln som min fot gled ur, och sen så hoppade hon andra hindret för jag va på henne endå, och då såtog hon världens skutt igen och jag flög och hamnade på halsen igen men denhär gången så flög mitt ben nästan ända upp i splitt men inte riktigt men jag sitter kvar helt otroligt alla på läktaren höll andan och det hörde man!! men det var kul endå och hon var mycket bätre sen så det blev inge mer med det som tur var världens finaste skutt efter det.:)

// aspen

ps. ska försöka få tag i lite bilder :)  

Presentation

hej!
jag är en tjej på 12 vårar och jag älskar hästar!! jag kallar mig själv slätta eller julia eller jullan och jag vill gärna veta vad era bloggar heter ni kan skriva det i komentarer så kan jag titta på era bloggar och ni på min :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards