aspensjaffa

Alla inlägg under januari 2012

Av aspen - 31 januari 2012 11:45

hej!

jag är sjuk så det blev ingen spanska på brits idag men skype bloggning och lite annat blir det :)

ont i huvudet, sov till 10 men gud vad skönt det var att få sova!!!!

men hej då ses nog snart igen :)

Av aspen - 31 januari 2012 10:37

http://dalahastarna.blogspot.com/2012/01/bloggtavling.html

måndagen den 30:e januari 2012

BLOGGTÄVLING

 
Nu drar vi igång vår efterlängtade bloggtävling, denna gång kan ni vinna otroligt fina priser från Modern Horse med ett högt värde. Vi kommer att dra två vinnare genom lottdragning som får ett varsitt paket med samma värde. Dock får ni inte veta priserna, det ska vara extra spännande. 
Reglerna är enkla: 
- Kopiera bilden och lägg upp på din blogg/DW/Facebook eller liknande. Samt länka till både vår blogg och detta inlägg.
- Kommentera det här inlägget att du är med, länk till din blogg och även inlägget där vi kan hitta ditt inlägg om tävlingen.
- Håll tummarna, den 15e Februari avslutas tävlingen. 
//dalahästarna
gå med i tävlingen ni också :)
 
 
/julia

Av aspen - 30 januari 2012 19:50

hej!!

idag orkar jag tyvär inte blogga så mycke

jag har lite ont i huvudet och så

men imorgon så blir det förhoppningsvis att tagga spanska på morgonen på brits :/

tja tja då!

Av aspen - 29 januari 2012 20:33

hej!

nu kommer veckans outfit och jag kommer lägga ut en varje söndag.

 

det är reflex outfit jag tog den för jag tycker det är bra med reflexer och det finns mycket coola grejer i reflex.

// julia

Av aspen - 28 januari 2012 11:14

Hej!

Inatt har jag sovit hos nea och vi hade filmväll igår med ebba!!

det va syper kul!!

men idag ska jag ut till stallet ;) och rida baron hade tänt att hoppa lite och träna lite galoppfattningar men det får bli flera innlägg ikväll kanse

men hej då!!

Av aspen - 26 januari 2012 18:16

Hej!

Vad vill ni veta om på bloggen ni får skriva och säga vad ni vill ni ha mer personligt eller vill ni ha hiss och diss kanske ni kanske vill ha veckans outfitt ni får säga vad ni vill ha!! :)


// julia

Av aspen - 26 januari 2012 17:54

Hej!

Imorgon blir det skolan med pyamasbyxor

jag skrev på facebook  att om 10 gillar så ska jag ha pyamasbyxor på mig i skolan och det var 10 som gillade så det blir pyamasbyxor i morgon ;) jääää not!!!!!!

men det får bli fler innlägg en annan dag ;)

imorgon blir det även ridning (dressyr för annica)

// julia

Av aspen - 26 januari 2012 17:47

Hej!

jag gjorde en header till en kompis ni får  komentera och tycka vad ni tycker om den ;)  

hoppas ni tycker den ser bra ut :)

hej då!

Presentation

hej!
jag är en tjej på 12 vårar och jag älskar hästar!! jag kallar mig själv slätta eller julia eller jullan och jag vill gärna veta vad era bloggar heter ni kan skriva det i komentarer så kan jag titta på era bloggar och ni på min :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards