aspensjaffa

Alla inlägg under december 2011

Av aspen - 30 december 2011 18:19

Hej!! Är i Sälen och har åkt skidor och snoawboard idag hehe ett åk med snoawboarden blev det bara!!:) men skidorna blev det typ10 och det var vell bra tycker jag iallafall ;)Men jag ska vell säga gått nytt år och vi hörs vell mera senare;)// slätta

Av aspen - 28 december 2011 21:57

heej!

det är jullov och det är fult upp jämt!!

idag red jag lektion på min lilla älskling Baron och bowlade med kompisar :)

igår red jag också lektion;)

imorgon ska jag och mamma till valbo för att choppa på hööks, och i andra afärer ;)

// slätta ( som många i stallet kallar mig )

Av aspen - 25 december 2011 17:38

Heej!!Sitter i soffan med morfars iPad och halva huset sover:/ morfar ligger i soffan och snarkar, mormor sitter vid datorn, mamma sover i sängen, pappa halvsover uppe i soffan och lillebrorsan snackar med mormor :/ Vill att syrran (eline) ska komma och liva upp smningen lite http//snabben.bloggplatsen.se/ kolla!! Men momentets gärna och ställ frågor jag vill veta hur jag kan förbättra min blogg;)//slätta(Aspen)

Av aspen - 23 december 2011 19:53

Hej på länge! Det har blivit jul lov och vi har nu köpt baron ;) vi har varit och pyntat hans box idag;)Jag har gett paket till några kompisar men inte alls alla har 4 paket kvar och det blir leverans på dom imorgon;) Men det blev ett kort in lägg idag juste jag glömde säga att jag var och körde med mamma, pappa, brorsan och bästa Ida det var jätte kul// slätta som vissa i stallet kallar mig;)

Av aspen - 16 december 2011 11:15

hej !

jag ligger hemma i soffan och tittar på film ;) men jag är ju hemma för att jag hostar och har lite feber :(

jag har tråkigt men det är en bra film i alla fall :)

blir säkert flera innlägg under dagen ;)

ps! jag ska till doktorn idag kl 4 :(. 


Av aspen - 15 december 2011 14:29

 

min lilla jaffa och jag som hoppar :)

    

jag och en kompis badar med våra shettisar

  

jag och jaffa när vi ska tävla en pay and jump på klubben :)

 

min och jaffas första lokala tävling vi fick 12 fel

 

jaffa när vi skulle tävla i rättvik men hon blev tyvär halt! :(

 

   baron som jag kanske ska köpa ;)


 

Av aspen - 15 december 2011 13:20

lite ångest igen vat inte vilken jag ska ha :)


 

 
Av aspen - 15 december 2011 10:34

hej!

jag hostar gätte mycket så jag gick hem från skolan :( 

jag fick lov att gå ut från klassrummet när vi läste för jag hostade så mycket ;(

 

Presentation

hej!
jag är en tjej på 12 vårar och jag älskar hästar!! jag kallar mig själv slätta eller julia eller jullan och jag vill gärna veta vad era bloggar heter ni kan skriva det i komentarer så kan jag titta på era bloggar och ni på min :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards