aspensjaffa

Alla inlägg den 5 november 2011

Av aspen - 5 november 2011 19:27

hej!

jag bloggade ju inte igår efterssom jag inte hade hunnit det när jag kom hem och skulle stressa ut till stallet för att rida lektion, vi red dracyr och jag red en som hette madicken och hon är den stelaste hästen i stallet (tycker jag) och jag valde att göra det svårt för mig jenom att sitta ner i traven och få håll men då fick jag ner henne i form och det kan jag säga att det var inte lätt!

men nu till saken. när jag hade ridit klart så någon timme efter skulle det bli  spökkväll:9 vi trodde förstos att det skulle va det läskigaste i hela världen men nja spökhistoriena var ganska läskiga men sen när spökvandringen komm så såg man spökena och sa hej spökena vi ser er eller tjenare vad ''läskiga'' ni är :) hehe kul var det i alla fal :) 

// aspen :) 

Presentation

hej!
jag är en tjej på 12 vårar och jag älskar hästar!! jag kallar mig själv slätta eller julia eller jullan och jag vill gärna veta vad era bloggar heter ni kan skriva det i komentarer så kan jag titta på era bloggar och ni på min :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards